zondag 30 december 2007

Airlie Beach

We zijn net in Airlie Beach aangekomen. Het is lekker heet buiten. We hebben nu al 3 dagen links gereden, dat valt reuze mee. De laatste dag in Cairns (27-12) zijn we naar het regenwoud geweest. We hebben daar de historische trein naar Kuranda genomen en zijn met de Skyrail (boven de toppen van de bomen in het regenwoud) weer terug. De Skyrail is de langste gondelkabelbaan ter wereld. Eergisteren hebben we de auto opgehaald en zijn we via de Atherton Tablelands naar Mission Beach gereden. Gisteren zijn we naar Townsville gereden, nadat we eerst erachter zijn gekomen waarom een regenwoud een regenwoud heet. Morgen gaan we met een boot een 3-eilanden-tour doen.

5 opmerkingen:

fam.konings zei

Hoi Lisette en Patrick,

Ik weet niet wanneer je dit zult lezen, maar ik denk dat dit berichtje een beetje te laat zal zijn. Maar toch wens ik jullie een heel prettige jaarwisseling in de hitte. Vreemd lijkt mij dat! En natuurlijk alle goeds voor 2008. Wij hebben nog twee dagen te gaan in het oude jaar. Sandra gaat morgen weer oliebollen bakken. (kennen ze dat daar ook?)en Linda zorgt voor het avondeten. Een buffetje gaat ze maken, met van alles wat. Zal zeker smaken. Papa moet dan nog werken, maar tot vier uur en de volgende dag 1 jan. pas om twee uur 's middags beginnen.Dus we kunnen gewoon doorzakken. (hum). Kindjes geniet er nog van en tot mails maar weer.

Kusjes pa en ma.

Heleen zei

Hee Lisette en Patrick,

Alvast de beste wensen voor jullie in 2008!
Morgen oudjaar vieren en dan het nieuwe jaar inluiden.

Groetjes Heleen en Jurgen

Ilona zei

Hoi Aussies! Ook van ons alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar. Maar als je een nieuw jaar begint met zo'n toffe vakantie, zal de rest van het jaar toch ook wel snor zitten? Was het ritje in de kabelbaan niet heeeeel spannend? Over de boomtoppen klinkt toch best hoog voor iemand met hoogtevrees! We hopen dat jullie een gezellig Nieuwjaar zullen hebben. In elk geval zijn jullie er het eerste bij van de hele wereld, toch? Geniet er nog lekker van, nog maar 15 dagen te gaan...

Groetjes, William en Ilona

Linda zei

Hoi Lisette en Patrick,

Het is nu bij jullie al 2008. Gelukkig nieuwjaar!
Toch wel raar hoor, ik zit nu nog op m'n werk, Sandra is waarschijnlijk nog oliebollen aan het bakken en jullie zijn al begonnen aan 2008. Door jullie mooie verhalen ben ik ook aangestoken met het vakantievirus. Ik ben volop aan het kijken waar mijn reis dit jaar naar toe gaat, maar Australie zal het niet worden hoor...
Geniet er nog van, Tigra doet dat ook bij mij.

Groetjes Linda en Sandra

karin zei

Hoi Pattie en Lisette!

Klinkt als een fantastische vakantie!
En...de beste wensen natuurlijk!
Maar jullie jaar begint in ieder geval fantastisch.
Nou geniet er nog maar van.
Pattie, mis je wel hoor hier!

Dikke kus Karin