dinsdag 4 december 2007

Goed aangekomen

Jawel, we hebben de lange zit goed overleefd. Het ging eigenlijk vrij soepel, en beide vluchten verliepen volgens planning. We hebben ons vermaakt met onder andere Harry Potter en House op tv. Slapen is echter een ramp in die stoelen, maar vannacht hadden we gelukkig een goed bed. We zitten nu weer op het vliegveld voor onze vlucht naar Hobart. Kennelijk heb ik terroristische trekjes, want mijn bagage en ikzelf werden gescreend op explosieven. En Patrick mocht gewoon doorlopen, snappen jullie dat nou?

8 opmerkingen:

Patricia zei

He Lies en Patrick,
Jullie zijn er! En inderdaad wel vreemd dat ze uitgerekend Patrick NIET aanhouden ... Maar aan de andere kant boeien, jullie zijn in Australie. Zal de komende weken regelmatig ff checken waar jullie uithangen. Veel plezier!
Gr. Patricia, Robert en Jens

Linda zei

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Het heerlijk frietavondje hebben we net gehad, echter die beste Sint heeft verstek laten gaan. Tigra heeft haar plekje wel gevonden, ze miauwt als vanouds. Geniet van al het moois dat jullie gaan bekijken en maak er een gezellige tijd van!
Groetjes Linda

WHG Dierenziekenhuis zei

Hoi Patrick en Lisette.

Goed om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen. Raar hoor Patrick, dat jij niet bent aangehouden. Je had je zeker geschoren en je bent naar de kapper geweest!!!!!!!!!!!!!!!Haha

Nu nog wat foto's plaatsen zodat we kunnen meegenieten.

We houden jullie vanaf een zeeeeeeer drukke praktijk in Rotterdam in de gaten.

Groetjes van Marijne, Marloes, Zaza, Cora en de rest van de fanclub!!!!!!!!!!!

Ilona zei

Hahaha, dat krijg je er nou van als je ons zo lang in de steek laat! Is natuurlijk ook een beetje vreemd, zo'n lief blond meisje met zo'n Limburgse boef op pad, zou ik ook even gaan checken. Was het een leuke employee, of zo eentje van honderd zonder tanden? Hoe dan ook, jullie zijn er en nou kan het feest helemaal beginnen! Wel heeeeeeeel fijn dat we via je blog mee kunnen genieten, het is op het werk in elk gaval maar saaaaaai zo...En Linda, niet zo gek dat Sinterklaas verstek heeft laten gaan, naar verluid zittie stiekem in Australiƫ! Groetjes, Ilona (en William en de zwartjes)

Jurgen&Renata zei

Hallo Lisette en Patrick,

Goed te horen dat de vlucht zonder problemen is verlopen.

We zullen de blog de komende weken in de gaten houden.

PS: Vergeet niet je banen te zwemmen he patrick, anders kun je me straks helemaal niet meer bijhouden ;)

Veel plezier de komende weken,

Groetjes,
Jurgen en Renata.

Tante Jessy zei

Blij dat jullie goed zijn aangekomen Dit is een test voor mij Ik heb nog nooit via blog contact gehad ben sinds kort met mijn laptop aan het experimenteren
Dit is dus een test!!!!!!!!!!!!
Veel plezier
Groetjes en knuffels aan Tante Mieke en de kinderen
Ger en Tante Jessy
PS Wij gaan trouwen op 4 april
ADIEEEEE!!!!!!!!!!!!

WHG Dierenziekenhuis zei

Hai Luitjes,
Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen en als ik iemand zou verdenken van terrorisme zou ik ook meteen aan Lisette denken gezien duidelijk moslima!
Mis je al wel hoor Patty!
X simone

Letty zei

Hoi hoi Patje en Lisette,

Tof zeg dat het allemaal zo soepel is gegaan. Arme Lisette, ik zie Pat al in een deuk liggen.

Heej, have fun, maak een hoop mooie pix, en we lezen de verhalen wel!!!

Letty